În scopul protejării sănătății cetățenilor care apelează la justiție, avocaților, tuturor participanților la realizarea actului de justiție și a personalului Tribunalului București, având în vedere că pentru limitarea infecțiilor cu noul coronavirus se recomandă implementarea măsurilor de distanțare socială, în vederea desfășurării activității în condiții de siguranță, la nivelul Tribunalului București a fost emisă Decizia nr. 70/12.05.2020, completată prin Decizia 71/14.05.2020 şi prin Decizia 72/15.05.2020, prin care au fost luate o serie de măsuri.

Decizia 72/15.05.2020

Decizia 71/14.05.2020

Decizia 70/12.05.2020

În conformitate cu dispozițiile art.13 alin. 2 raportat la art.7 alin.1 din Legea nr.208/2015 pentru alegerea Camerei Deputaților și a Senatului, văzând și Hotărârea Guvernului nr.744/2020 privind stabilirea datei alegerilor pentru Senat și Camera Deputaților din anul 2020, Tribunalul București aduce la cunoștința publicului faptul că la data de 27.09.2020 va avea loc la ora 09:00 la sediul Tribunalului București, Bd. Unirii nr.37, sector 3, etaj 4, camera 439 (Sala de festivități) desemnarea prin tragere la sorți a judecătorilor ce vor face parte din biroul electoral de circumscripție al municipiului București, precum și din biroul electoral de circumscripție pentru cetățenii români cu domiciliul sau reședința în afara țării, în vederea scrutinului pentru alegerea Senatului și a Camerei Deputaților din data de 06.12.2020.

COMUNICAT DE PRESĂ

 Ca urmare a interesului generat în spaţiul public, pentru corecta informare a opiniei publice, Tribunalul Bucureşti face următoarele precizări:

În perioada 15.03.2020 - 09.11.2020 au fost confirmate 27 de cazuri de infectare cu noul coronavirus (SARS-CoV-2) în rândul magistraţilor şi personalului auxiliar din cadrul Tribunalului Bucureşti.

În urma efectuării anchetelor epidemiologice, Tribunalul Bucureşti nu a fost declarat focar de către Direcţia de Sănătate Publică a municipiului Bucureşti.

Evidenţiem că, după fiecare caz confirmat s-a procedat la efectuarea dezinfecţiei prin nebulizare în maxim 12 ore de la momentul anunţării cazului.

În afara celor 27 de acţiuni de dezinfecţie prin nebulizare, pentru siguranţă, în vederea prevenirii răspândirii infecţiei cu noul coronavirus (SARS-CoV-2) au mai fost realizate două dezinfecţii generale prin nebulizare a întregii clădiri în această perioadă.

În plus, subliniem că la nivelul Tribunalului Bucureşti se efectuează curăţenia în clădire zilnic, cantităţile de substanţe utilizate şi concentraţia respectă normele sanitare, potrivit omologărilor produselor aşa cum sunt prevăzute în fişele tehnice deţinute de firma de curăţenie.

Accesul justiţiabililor în clădire se realizează pe baza listelor de şedinţe postate în timp util pe site-ul Tribunalului Bucureşti, în vederea participării la şedinţele de judecată, precum şi în urma programărilor realizate cu ajutorul aplicaţiilor „e-legalizare” sau „programari on-line” la compartimentele de lucru cu publicul, existând permanent o preocupare a Conducerii Administrativ Judiciare a Tribunalului Bucureşti pentru respectarea distanţării fizice.

Tribunalul Bucureşti asigură întregul public şi personalul instanţei de transparenţă în ceea ce priveşte activitatea sa, în toată perioada de referinţă fiind respectate standardele recomandate de autorităţi conform reglementărilor în materie.

 PREŞEDINTELE TRIBUNALULUI BUCUREŞTI

JUDECĂTOR MIHAELA-LAURA RADU

În aplicarea dispozițiilor Legii nr. 208/2015 privind alegerea Senatului şi a Camerei Deputaţilor, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Autorităţii Electorale Permanente, cu modificările și completările ulterioare,

precum și a dispozițiilor Hotărârii de Guvern nr. 745/2020 pentru aprobarea calendarului acţiunilor din cuprinsul perioadei electorale a alegerilor pentru Senat şi Camera Deputaţilor din anul 2020, cu modificările şi completările ulterioare,

asigurarea serviciului de permanenţă la Tribunalul București se realizează până la data de 06.12.2020 inclusiv (data alegerilor), la camera 115 A, etajul 1 din sediul Tribunalului Bucureşti, situat în Bd. Unirii nr. 37, Sector 3, Bucureşti.

- nr. fax: 021. 408.37.71

- adresa email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Anunţ important în atenţia candidaţilor admişi în cadrul procedurii de selecţie - în proiectul „Optimizarea managementului la nivelul sistemului judiciar. Componenta de instanțe judecătorești” (Cod SIPOCA/MySMIS: 751/129513): 751/129513)

Rezultatele finale obținute de candidați precum și rezultatul soluționării contestațiilor formulate în cadrul procedurii de selecţie - în proiectul „Optimizarea managementului la nivelul sistemului judiciar. Componenta de instanțe judecătorești” (Cod SIPOCA/MySMIS: 751/129513): 751/129513)

În scopul creșterii calității actului de justiție și pentru asigurarea unei transparențe sporite a procedurilor judiciare, începând cu data de 15.09.2020, în cadrul Tribunalului București devine operațională în materie penală aplicația „Dosar Electronic”, disponibilă publicului pe site-ul http://www.tribunalulbucuresti.ro, care facilitează accesul on-line al părților și al reprezentanților acestora la actele dosarului.

Pentru a vă putea autentifica și a avea acces la dosarul în format electronic, este necesar să comunicați instanței adresa de e-mail și numărul de telefon mobil. În cazul în care nu ați solicitat inițial acces-ul la DOSARUL ELECTRONIC, cererea dumneavoastră ulterioară pentru logare în aplicație, pe lângă datele menționate mai sus (e-mail și nr. de telefon) trebuie să fie însoțită de o copie a cărții de identitate și/sau dovada calității de reprezentant.
Sistemul va fi implementat în dosarele penale în care Tribunalul București este învestit ca instanță de fond, prin rechizitoriu.

Contacte:
Telefon (centrala): 021.408.36.00; 021.408.37.00
Telefon (cabinet preşedinte): 021.318.77.00; Fax (cabinet preşedinte) 021.318.77.31; interior: 192
Prim grefier al Tribunalului Bucureşti; Telefon (centrala): 021.408.36.00; 021.408.37.00, interior: 191