ÎN ATENŢIA PUBLICULUI LARG
Având în vedere avaria produsă în arhiva Secţiei a VI-a Civilă a Tribunalului Bucureşti la data de 18.11.2024, pentru implementarea măsurilor necesare în vederea asigurării funcţionării corespunzătoare a acestui compartiment, în condiţii de siguranţă, programul cu publicul va fi suspendat în perioada 20.11.2024 – 23.11.2024.
Pentru solicitările cu caracter urgent vă rugăm să vă adresaţi serviciului registratură sau grefierului şef la numărul de telefon – 021 408 3600 (interior 8602).
CONDUCEREA ADMINISTRATIV JUDICIARĂ A TRIBUNALULUI BUCUREŞTI
COMUNCAT DE PRESĂ
19.11.2024
Având în vedere informaţiile apărute în spaţiul public, în scopul informării corecte a opiniei publice, preşedintele Tribunalului Bucureşti aduce la cunoştinţa publicului următoarele:
În data de 18.11.2024, în jurul orelor 14.00, conducerea Tribunalului Bucureşti a fost informată cu privire la un incident petrecut în compartimentul arhivă al Secţiei a VI-a Civilă, situată în sediul Tribunalului Bucureşti din sector 6, Splaiul Independenţei nr. 319L, Clădirea B, Sema Parc, în sensul că un raft metalic a angrenat în cădere alte câteva rafturi de acelaşi tip, lovind o salariată care se afla în zona spaţiului de arhivă curentă.
A fost anunţat serviciul de urgenţă 112, ulterior prezentându-se un echipaj SMURD. Salariata a fost transportată la spital pentru investigaţii amănunţite, nu a fost internată şi nu s-a eliberat concediu medical, suferind o echimoză pentru care s-a prescris tratament specific.
La nivelul instanţei au fost luate toate măsurile pentru punerea în siguranţă a spaţiului de arhivă şi au fost demarate procedurile prevăzute de lege pentru astfel de situaţii, proceduri aflate în curs la acest moment.
De asemenea, a fost suspendată activitatea de lucru cu publicul la arhiva Secţiei a VI-a Civilă, pentru finalizarea cercetărilor şi implementarea măsurilor necesare pentru asigurarea funcţionării corespunzătoare a acestui compartiment, măsură adusă la cunoştinţa publicului prin intermediul paginii de internet a Tribunalului București. În prezent se depun toate eforturile pentru reluarea activităţii arhivei în condiţii de siguranţă, astfel încât şedinţele de judecată să nu fie afectate.
Menţionăm că activitatea Secţiei a VI-a civilă se desfăşoară într-un spaţiu închiriat din clădirea Sema Parc, toate spaţiile, inclusiv cele destinate arhivei, fiind puse la dispoziţie cu mobilierul aferent, de către locator, potrivit contractului încheiat.
Precizăm că, la nivelul Tribunalului București, Conducerea administrativ-judiciară este permanent preocupată pentru asigurarea desfăşurării activităţii de către personalul instanţei în condiţii de siguranţă, manifestând transparenţă în comunicare cu privire la toate măsurile dispuse.
CONDUCEREA ADMINISTRATIV-JUDICIARĂ A TRIBUNALULUI BUCUREŞTI
- - ÎN ATENŢIA PUBLICULUI LARG –
Având în vedere avaria produsă în arhiva Secţiei a VI-a Civile a Tribunalului Bucureşti, programul cu publicul în perioada 19.11.2024 – 20.11.2024 va fi suspendat.
Pentru solicitările cu caracter urgent vă rugăm să vă adresaţi serviciului registratură sau grefierului şef la numărul de telefon – 021 408 3600 (interior 8602).
CONDUCEREA ADMINISTRATIV JUDICIARĂ A TRIBUNALULUI BUCUREŞTI
În conformitate cu dispoziţiile art. 13 alin. (10) din Legea nr. 208/2015 privind alegerea Senatului şi a Camerei Deputaţilor, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Autorităţii Electorale Permanente, cu modificările şi completările ulterioare şi Hotărârea Guvernului României nr. 1034/2024 pentru aprobarea calendarului acţiunilor din cuprinsul perioadei electorale a alegerilor pentru Senat şi Camera Deputaţilor din anul 2024, Președintele Tribunalului București aduce la cunoștința publicului următoarele:
La data de 11 noiembrie 2024, ora 09.00, la sediul Tribunalului Bucureşti, Bd. Unirii nr. 37, sector 3, etaj 2, sala 231, va avea loc şedinţa publică de desemnare prin tragere la sorţi, pe funcţii, dintre judecătorii în exerciţiu ai judecătoriei sectorului, a preşedinţilor oficiilor electorale ale sectoarelor municipiului Bucureşti şi a locţiitorilor acestora, în vederea scrutinului pentru alegerea Senatului şi a Camerei Deputaţilor din data de 01.12.2024.
CONDUCEREA ADMINISTRATIV JUDICIARĂ A TRIBUNALULUI BUCUREŞTI
În conformitate cu dispoziţiile art. 9 alin. (3) din Legea nr. 208/2015 privind alegerea Senatului şi a Camerei Deputaţilor, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Autorităţii Electorale Permanente, cu modificările şi completările ulterioare şi art. 2 alin. (3) din Regulamentul de organizare şi funcţionare a birourilor şi oficiilor electorale constituite la alegerile pentru Senat şi Camera Deputaţilor din anul 2024, aprobat prin Hotărârea Biroului Electoral Central pentru Alegerea Senatului şi a Camerei Deputaţilor din anul 2024 nr. 1/H/06.09.2024, precum şi art. 13 alin. (2) din acelaşi act normativ, Președintele Tribunalului București aduce la cunoștința publicului următoarele:
La data de 30 octombrie 2024, ora 16.00, la sediul Tribunalului Bucureşti, Bd. Unirii nr. 37, sector 3, etaj 2, sala 221, va avea loc şedinţa publică de desemnare, prin tragere la sorţi, în vederea înlocuirii preşedintelui Biroului electoral de circumscripţie al municipiului Bucureşti nr. 42 – Alegerea Senatului şi a Camerei Deputaţilor din anul 2024.
CONDUCEREA ADMINISTRATIV JUDICIARĂ A TRIBUNALULUI BUCUREŞTI
Ca urmare a unei erori materiale, anunțul publicat la data de 25.10.2024 privind aducerea la cunoștința publicului a datei ședinței publice de tragere la sorți, în conformitate cu dispozițiile art.26 din Legea nr.3/2000 privind organizarea și desfășurarea referendumului, programată pentru data de 27.10.2024, ora 18.00, la sediul Tribunalului București, Bd Unirii nr.37, sector 3, etaj 2 sala 221, se rectifică, în sensul că Hotărârea nr.322/21.10.2024 referitoare la organizarea referendumului local, în vederea consultării cetățenilor din municipiul București, în data de 24.11.2024 este emisă de Consiliul General al Municipiului București. Celelalte informații din cuprinsul anunțului rămân neschimbate.
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului București nr. 322/21.10.2024 înregistrată la Cabinetul Președintelui Tribunalului București sub nr. 1/16003/C/24.10.2024, referitoare la organizarea referendumului local, în vederea consultării cetățenilor din municipiul București, în data de 24.11.2024, Președintele Tribunalului Bucureşti aduce la cunoștința publicului faptul că la data de 27.10.2024, ora 18.00, la sediul Tribunalului Bucureşti, Bd. Unirii nr.37, sector 3, etaj 2, sala 221, va avea loc ședința publică de tragere la sorți, în conformitate cu dispoziţiile art. 26 din Legea nr. 3/2000 privind organizarea şi desfăşurarea referendumului.
CONDUCEREA ADMINISTRATIV JUDICIARĂ A TRIBUNALULUI BUCUREȘTI
COMUNICAT
24.10.2024
Ziua de 25 octombrie a fiecărui an a fost declarată de către Comisia Europeană și Consiliul Europei ”Ziua Europeană a Justiției Civile”.
Ziua Europeană a Justiției Civile are scopul de a apropia justiția de cetățeni, de a-i ajuta să fie mai bine informați cu privire la drepturile lor și modalitatea de funcționare a justiției de zi cu zi, îngăduind acestora să îi înțeleagă mai bine mecanismele. Consiliul Europei și Comisia Europeană reamintesc, prin această sărbătoare, că justiția este, cu precădere, un serviciu pentru cetățeni.
Pentru mai multe detalii, click aici.
Documentele înaintate instanței, prin serviciului de poștă electronică, vor avea dimensiunea totală maximă a fișierelor atașate de cca 10 MB.
- documentele text vor avea următoarele extensii: pdf, txt, odt, doc, docx, ods, xls, xlsx, html exclusiv - fără anexe (formatări, script, imagini etc.)
- fișierele multimedia vor fi trimise în format standard (inclusiv opensource):
- pentru imagini: jpeg, bmp, png etc.
- fișierele audio: wav, aiff, mp3, aac, ogg, wma, flac, alac etc, compatibile Windows 10 s.u sau programul VLC.
- fișierele video: avi, mp4, mkv, compatibile Windows 10 s.u, programul VLC sau: H.264, HEVC/H.265, mpeg-4.
Nu pot fi procesate mesaje ce conțin atașamente aflate în afara mesajului propriu-zis de postă electronică (e-mail) - spre exemplu link-uri către servicii de stocare cloud (https://wetransfer.com, https://filetransfer.io/ etc.)
ANUNŢ
- 18.09.2024 -
În aplicarea dispozițiilor Legii nr. 208/2015 privind alegerea Senatului şi a Camerei Deputaţilor, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Autorităţii Electorale Permanente, cu modificările și completările ulterioare, precum şi a dispoziţiilor Hotărârii de Guvern nr. 1034/2024 pentru aprobarea calendarului acţiunilor din cuprinsul perioadei electorale a alegerilor pentru Senat şi Camera Deputaţilor din anul 2024,
asigurarea serviciului de permanenţă pentru înregistrarea candidaturilor şi a cererilor (contestaţiilor) în materie electorală, la Tribunalul București se realizează începând cu data de 18.09.2024 şi până la data de 01.12.2024 (data alegerilor), la camera 115 A, etajul 1 din sediul Tribunalului Bucureşti, situat în Bd. Unirii nr. 37, Sector 3, Bucureşti.
Toate cererile în materie electorală se vor înainta exclusiv la numărul de fax: 021/408.37.71, adresa de mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau se vor depune personal / prin reprezentant la camera 115 A, etajul 1 din sediul Tribunalului Bucureşti, situat în Bd. Unirii nr. 37, Sector 3, Bucureşti.
CONDUCEREA ADMINISTRATIV JUDICIARĂ A TRIBUNALULUI BUCUREŞTI