În conformitate cu dispoziţiile art. 9 alin. (3) din Legea nr. 208/2015 privind alegerea Senatului şi a Camerei Deputaţilor, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Autorităţii Electorale Permanente, cu modificările şi completările ulterioare şi art. 2 alin. (3) din Regulamentul de organizare şi funcţionare a birourilor şi oficiilor electorale constituite la alegerile pentru Senat şi Camera Deputaţilor din anul 2024, aprobat prin Hotărârea Biroului Electoral Central pentru Alegerea Senatului şi a Camerei Deputaţilor din anul 2024 nr. 1/H/06.09.2024, precum şi art. 13 alin. (2) din acelaşi act normativ, Președintele Tribunalului București aduce la cunoștința publicului următoarele:
La data de 30 octombrie 2024, ora 16.00, la sediul Tribunalului Bucureşti, Bd. Unirii nr. 37, sector 3, etaj 2, sala 221, va avea loc şedinţa publică de desemnare, prin tragere la sorţi, în vederea înlocuirii preşedintelui Biroului electoral de circumscripţie al municipiului Bucureşti nr. 42 – Alegerea Senatului şi a Camerei Deputaţilor din anul 2024.
CONDUCEREA ADMINISTRATIV JUDICIARĂ A TRIBUNALULUI BUCUREŞTI
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului București nr. 322/21.10.2024 înregistrată la Cabinetul Președintelui Tribunalului București sub nr. 1/16003/C/24.10.2024, referitoare la organizarea referendumului local, în vederea consultării cetățenilor din municipiul București, în data de 24.11.2024, Președintele Tribunalului Bucureşti aduce la cunoștința publicului faptul că la data de 27.10.2024, ora 18.00, la sediul Tribunalului Bucureşti, Bd. Unirii nr.37, sector 3, etaj 2, sala 221, va avea loc ședința publică de tragere la sorți, în conformitate cu dispoziţiile art. 26 din Legea nr. 3/2000 privind organizarea şi desfăşurarea referendumului.
CONDUCEREA ADMINISTRATIV JUDICIARĂ A TRIBUNALULUI BUCUREȘTI
Ca urmare a unei erori materiale, anunțul publicat la data de 25.10.2024 privind aducerea la cunoștința publicului a datei ședinței publice de tragere la sorți, în conformitate cu dispozițiile art.26 din Legea nr.3/2000 privind organizarea și desfășurarea referendumului, programată pentru data de 27.10.2024, ora 18.00, la sediul Tribunalului București, Bd Unirii nr.37, sector 3, etaj 2 sala 221, se rectifică, în sensul că Hotărârea nr.322/21.10.2024 referitoare la organizarea referendumului local, în vederea consultării cetățenilor din municipiul București, în data de 24.11.2024 este emisă de Consiliul General al Municipiului București. Celelalte informații din cuprinsul anunțului rămân neschimbate.
COMUNICAT
24.10.2024
Ziua de 25 octombrie a fiecărui an a fost declarată de către Comisia Europeană și Consiliul Europei ”Ziua Europeană a Justiției Civile”.
Ziua Europeană a Justiției Civile are scopul de a apropia justiția de cetățeni, de a-i ajuta să fie mai bine informați cu privire la drepturile lor și modalitatea de funcționare a justiției de zi cu zi, îngăduind acestora să îi înțeleagă mai bine mecanismele. Consiliul Europei și Comisia Europeană reamintesc, prin această sărbătoare, că justiția este, cu precădere, un serviciu pentru cetățeni.
Pentru mai multe detalii, click aici.
Documentele înaintate instanței, prin serviciului de poștă electronică, vor avea dimensiunea totală maximă a fișierelor atașate de cca 10 MB.
- documentele text vor avea următoarele extensii: pdf, txt, odt, doc, docx, ods, xls, xlsx, html exclusiv - fără anexe (formatări, script, imagini etc.)
- fișierele multimedia vor fi trimise în format standard (inclusiv opensource):
- pentru imagini: jpeg, bmp, png etc.
- fișierele audio: wav, aiff, mp3, aac, ogg, wma, flac, alac etc, compatibile Windows 10 s.u sau programul VLC.
- fișierele video: avi, mp4, mkv, compatibile Windows 10 s.u, programul VLC sau: H.264, HEVC/H.265, mpeg-4.
Nu pot fi procesate mesaje ce conțin atașamente aflate în afara mesajului propriu-zis de postă electronică (e-mail) - spre exemplu link-uri către servicii de stocare cloud (https://wetransfer.com, https://filetransfer.io/ etc.)
16.09.2024
În exercitarea dispozițiilor prevăzute de art. 18 alin. (2) și art. 20 alin. (1) din Legea nr. 370/2004 pentru alegerea Preşedintelui României, republicată, respectiv a dispozițiilor prevăzute de art. 13 alin. (2) raportat la art. 7 alin. (1) din Legea nr. 208/2015 pentru alegerea Camerei Deputaţilor şi a Senatului, văzând și calendarele electorale aprobate de Guvernul României, Președintele Tribunalului București este abilitat să aducă la cunoștința publicului următoarele:
În data de 18 septembrie 2024 , ora 08:00, la sediul Tribunalului Bucureşti, Bd. Unirii nr. 37, sector 3, etaj 2, sala 221, va avea loc şedinţa publică pentru desemnarea, prin tragere la sorţi, a judecătorilor care vor funcționa în birourile electorale prevăzute de lege, după cum urmează:
I. Scrutinul pentru alegerea Președintelui României
- câte trei judecători pentru fiecare Birou electoral al sectorului municipiului Bucureşti, dintre judecătorii în exercițiu ai judecătoriilor sectoarelor 1-6;
- trei judecători care vor funcționa în Biroul electoral pentru secţiile de votare din străinătate, dintre judecătorii în exercițiu ai Tribunalului București.
II. Scrutinul pentru alegerea Senatului şi a Camerei Deputaţilor
- trei judecători care vor funcționa în Biroul electoral de circumscripţie al municipiului Bucureşti, dintre judecătorii în exercițiu ai Tribunalului București;
- trei judecători care vor funcționa în Biroul electoral de circumscripţie pentru cetăţenii români cu domiciliul sau reşedinţa în afara ţării, dintre judecătorii în exercițiu ai Tribunalului București.
CONDUCEREA ADMINISTRATIV JUDICIARĂ A TRIBUNALULUI BUCUREŞTI
ANUNŢ
- 18.09.2024 -
În aplicarea dispozițiilor Legii nr. 208/2015 privind alegerea Senatului şi a Camerei Deputaţilor, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Autorităţii Electorale Permanente, cu modificările și completările ulterioare, precum şi a dispoziţiilor Hotărârii de Guvern nr. 1034/2024 pentru aprobarea calendarului acţiunilor din cuprinsul perioadei electorale a alegerilor pentru Senat şi Camera Deputaţilor din anul 2024,
asigurarea serviciului de permanenţă pentru înregistrarea candidaturilor şi a cererilor (contestaţiilor) în materie electorală, la Tribunalul București se realizează începând cu data de 18.09.2024 şi până la data de 01.12.2024 (data alegerilor), la camera 115 A, etajul 1 din sediul Tribunalului Bucureşti, situat în Bd. Unirii nr. 37, Sector 3, Bucureşti.
Toate cererile în materie electorală se vor înainta exclusiv la numărul de fax: 021/408.37.71, adresa de mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau se vor depune personal / prin reprezentant la camera 115 A, etajul 1 din sediul Tribunalului Bucureşti, situat în Bd. Unirii nr. 37, Sector 3, Bucureşti.
CONDUCEREA ADMINISTRATIV JUDICIARĂ A TRIBUNALULUI BUCUREŞTI
- ÎN ATENŢIA PUBLICULUI LARG -
Programul de lucru cu publicul la nivelul Tribunalului Bucureşti în perioada vacanţei judecătoreşti 01.07.2024 - 31.08.2024
Biroul de Informare şi Relaţii Publice va funcţiona cu program normal, ca şi în perioadele de timp aflate în afara vacanţei judecătoreşti.
Biroul de aplicare a apostilei va avea următorul program:
- primiri acte: miercuri şi joi - orele 09.00-11.00
- eliberări acte: miercuri şi joi - orele 13.00-14.00, în ziua depunerii.
Biroul Local pentru Expertize Tehnice, Judiciare şi Contabile va avea următorul program cu publicul pe perioada vacanţei judecătoreşti:
- marţi şi joi - orele 09.00-13.00
Biroul Persoane Juridice va avea următorul program:
- marţi şi joi - orele 09.00-13.00
Biroul Traducători va avea următorul program:
- miercuri, între orele 11.00 – 13.00
Biroul Partide Politice va avea următorul program:
- luni și miercuri, între orele 09.00 – 12.00
Arhive şi Registraturi
- Arhiva şi Registratura (Secţiile I-VIII): marţi, miercuri şi joi - orele 09.00 - 12.00
- Registratura Unică a Secţiilor Civile III-V: marţi, miercuri şi joi - orele 09.00 - 12.00
Prin excepţie, în intervalul 09.00-12.00, se va permite accesul părţilor/reprezentanţilor ale căror dosare sunt planificate în şedinţă de judecată, în afara zilelor în care registraturile și arhivele au program de lucru cu publicul.
Programul de legalizări
- Secţia I Penală: miercuri – orele 09.00 – 12.00.
- Secţia a II-a de Contencios Administrativ şi Fiscal: miercuri şi joi, orele 09.00-12.00, urmând ca eliberarea înscrisurilor să se realizeze în intervalul orar 12.00-14.00, în zilele menţionate.
- Secţiile Civile III-V: miercuri – orele 09.00 – 12.00.
- Secţia a VI-a Civilă: marţi, miercuri, joi – orele 09.00-12.00
- Secţia a VII-a Civilă: marţi şi joi - orele 09.00-12.00
- Secţia a VIII-a Conflicte de Muncă şi Asigurări Sociale: marţi şi joi - orele 09.00-12.00
Şedinţele de judecată urmează a se desfăşura în conformitate cu planificările întocmite de către preşedinţii secţiilor şi avizate de Colegiul de conducere al Tribunalului Bucureşti.
CONDUCEREA ADMINISTRATIV JUDICIARĂ A
TRIBUNALULUI BUCUREȘTI
-ÎN ATENŢIA PUBLICULUI LARG-
05.06.2024
Având în vedere avaria produsă în arhiva Secţiei a VIII a Conflicte de Muncă şi Asigurări Sociale a Tribunalului Bucureşti (camera 064 şi 065), programul cu publicul în data de 05.06.2024 va fi suspendat.
Pentru solicitările cu caracter urgent vă rugăm să vă adresaţi serviciului registratură (camera 038) sau telefonic grefierului şef la numărul de telefon - 021.408.37.61.
CONDUCEREA ADMINISTRATIV JUDICIARĂ A TRIBUNALULUI BUCUREŞTI
Astfel cum a fost adus la cunoştinţa publicului prin anunţul publicat în data de 01.04.2024 în sensul că asigurarea serviciului de permanenţă la Tribunalul București se realizează în perioada 1 aprilie 2024 - 9 iunie 2024, la camera 115 A, etajul 1 din sediul Tribunalului Bucureşti, situat în Bd. Unirii nr. 37, Sector 3, Bucureşti, fiind special alocate nr. fax: 021.408.37.71, respectiv adresa email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., vă informăm că toate cererile şi contestaţiile în materie electorală se vor transmite exclusiv în coordonatele menţionate, respectiv adresa email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., numărul de fax: 021.408.37.71 sau se vor depune personal la camera 115 A, etajul 1 din sediul Tribunalului Bucureşti, situat în Bd. Unirii nr. 37, Sector 3, Bucureşti.
CONDUCEREA ADMINISTRATIV JUDICIARĂ A TRIBUNALULUI BUCUREŞTI
Astfel cum a fost adus la cunoştinţa publicului prin anunţul publicat în data de 01.04.2024 în sensul că asigurarea serviciului de permanenţă la Tribunalul București se realizează în perioada 1 aprilie 2024 - 9 iunie 2024, la camera 115 A, etajul 1 din sediul Tribunalului Bucureşti, situat în Bd. Unirii nr. 37, Sector 3, Bucureşti, fiind special alocate nr. fax: 021.408.37.71, respectiv adresa email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., vă informăm că toate cererile şi contestaţiile în materie electorală se vor transmite exclusiv în coordonatele menţionate, respectiv adresa email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., numărul de fax: 021.408.37.71 sau se vor depune personal la camera 115 A, etajul 1 din sediul Tribunalului Bucureşti, situat în Bd. Unirii nr. 37, Sector 3, Bucureşti.
CONDUCEREA ADMINISTRATIV JUDICIARĂ A TRIBUNALULUI BUCUREŞTI
În conformitate cu dispoziţiile Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului României nr. 21/2024, Hotărârii de Guvern nr. 199/2024, precum şi cu dispoziţiile art. 26 alin. (9) din Legea nr. 115/2015 pentru alegerea autorităţilor administraţiei publice locale, pentru modificarea Legii administraţiei publice locale nr. 215/2001, precum şi pentru modificarea şi completarea Legii nr. 393/2004 privind Statutul aleşilor locali cu modificările şi completările ulterioare, Tribunalul Bucureşti aduce la cunoştinţa publicului faptul că la data de 14.04.2024 va avea loc la ora 08:00 la sediul Tribunalului Bucureşti, Bd. Unirii nr. 37, sector 3, etaj 2, camera 231 şedinţa de desemnare prin tragere la sorţi, a preşedinţilor şi a locţiitorilor birourilor electorale de circumscripţie, ce vor funcţiona pe raza municipiului Bucureşti la alegerile din data de 09.06.2024.
CONDUCEREA ADMINISTRATIV JUDICIARĂ A TRIBUNALULUI BUCUREŞTI
În conformitate cu dispoziţiile art. 2 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţă nr. 21/2024 privind unele măsuri pentru organizarea şi desfăşurarea alegerilor pentru membrii din România în Parlamentul European din anul 2024 şi a alegerilor pentru autorităţile administraţiei publice locale din anul 2024, Tribunalul Bucureşti aduce la cunoştinţa publicului faptul că la data de 10.04.2024 va avea loc la ora 14:00 la sediul Tribunalului Bucureşti, Bd. Unirii nr.37, sector 3, etaj 4, camera 439 şedinţa de desemnare prin tragere la sorţi, pe funcţii, a judecătorilor ce vor face parte în biroul electoral pentru secţiile de votare din străinătate.
CONDUCEREA ADMINISTRATIV JUDICIARĂ A TRIBUNALULUI BUCUREŞTI
În aplicarea dispoziţiilor Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului României nr. 21/2024 privind unele măsuri pentru organizarea şi desfăşurarea alegerilor pentru membrii din România în Parlamentul European din anul 2024 şi a alegerilor pentru autorităţile administraţiei publice locale din anul 2024, dispoziţiilor Legii nr. 33/2007 privind organizarea şi desfăşurarea alegerilor pentru Parlamentul European, dispoziţiilor Legii nr. 115/2015 pentru alegerea autorităţilor administraţiei publice locale, pentru modificarea Legii administraţiei publice locale nr. 215/2001, precum şi pentru modificarea şi completarea Legii nr. 393/2004 privind statutul aleşilor locali, precum şi a dispoziţiilor Hotărârii de Guvern nr. 199/2024 privind aprobarea calendarului acţiunilor din cuprinsul perioadei electorale la alegerile pentru membrii din România în Parlamentul European din anul 2024 şi la alegerile pentru autorităţile administraţiei publice locale din anul 2024,
asigurarea serviciului de permanenţă la Tribunalul București se realizează în perioada 1 aprilie 2024 - 9 iunie 2024, la camera 115 A, etajul 1 din sediul Tribunalului Bucureşti, situat în Bd. Unirii nr. 37, Sector 3, Bucureşti.
- nr. fax: 021.408.37.71
- adresa email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
CONDUCEREA ADMINISTRATIV JUDICIARĂ A TRIBUNALULUI BUCUREŞTI
În aplicarea dispoziţiilor Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului României nr. 21/2024 privind unele măsuri pentru organizarea şi desfăşurarea alegerilor pentru membrii din România în Parlamentul European din anul 2024 şi a alegerilor pentru autorităţile administraţiei publice locale din anul 2024, dispoziţiilor Legii nr. 33/2007 privind organizarea şi desfăşurarea alegerilor pentru Parlamentul European, dispoziţiilor Legii nr. 115/2015 pentru alegerea autorităţilor administraţiei publice locale, pentru modificarea Legii administraţiei publice locale nr. 215/2001, precum şi pentru modificarea şi completarea Legii nr. 393/2004 privind statutul aleşilor locali, precum şi a dispoziţiilor Hotărârii de Guvern nr. 199/2024 privind aprobarea calendarului acţiunilor din cuprinsul perioadei electorale la alegerile pentru membrii din România în Parlamentul European din anul 2024 şi la alegerile pentru autorităţile administraţiei publice locale din anul 2024,
asigurarea serviciului de permanenţă la Tribunalul București se realizează în perioada 1 aprilie 2024 - 9 iunie 2024, la camera 115 A, etajul 1 din sediul Tribunalului Bucureşti, situat în Bd. Unirii nr. 37, Sector 3, Bucureşti.
- nr. fax: 021.408.37.71
- adresa email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
CONDUCEREA ADMINISTRATIV JUDICIARĂ A TRIBUNALULUI BUCUREŞTI
În vederea evaluării gradului de satisfacţie al persoanelor interesate la nivelul instanţelor de judecată, Tribunalul Bucureşti pune la dispoziţie Chestionarul referitor la percepţia activităţii în cadrul instanţei, care poate fi completat atât în format fizic la Biroul de Informare şi Relaţii Publice, cât şi în format online, pe site-ul Tribunalului Bucureşti https://tribunalulbucuresti.ro/, la secţiunea „Instanţă - Chestionar”.
- În data de 15 ianuarie 2024 completurile de judecată: CF1, CDA1, CSC1, CF46, CDA46, CP46, CDL46, CSC46, CF33, CDA33, CF40, CDA40, CF51, CDL51, CDA17, CDA29, Complet Specializat Coruptie 15, Complet Specializat Coruptie 25, CCF46, CCF47, CCCP47, Complet contestaţii DL47 din cadrul Secției I Penală urmează să aprecieze asupra modului de soluționare a cauzelor aflate pe rol, conform listei de ședință ce poate fi consultată aici.
- În data de 15 ianuarie 2024 completurile de judecată AR 5 (Apel 5, Apel 5 – Minori si familie, Apel CC 5, Apel U 5, Apel U 5 – Minori si familie, C-Minori si familie Apel 1, Recurs 5 – Minori si Familie, Recurs U 5, C-Minori si familie Apel Urgenta 1 (p), Apel U 20 (p) si MF 1 (Minori Fond 1 si Minori Fond 1 CC) din cadrul Secției a III -a Civilă urmează să aprecieze asupra modului de soluționare a cauzelor aflate pe rol, conform listei de ședință ce poate fi consultată aici.
- În data de 15 ianuarie 2024 completurile de judecată: Complet Apel 18, Apel Camera de Consiliu 18, Apel Urgenta 18 – Minori si Familie, Complet Minori si Familie Apel Urgenta 1 din cadrul Secției a IV -a Civilă urmează să aprecieze asupra modului de soluționare a cauzelor aflate pe rol, conform listei de ședință ce poate fi consultată aici.
- În data de 15 ianuarie 2024 completurile de judecată: Minori si Familie Fond 2/CC Minori si Familie Fond 2, F16/CC-F16/Fond Funciar F16 din cadrul Secției a V -a Civilă urmează să aprecieze asupra modului de soluționare a cauzelor aflate pe rol, conform listei de ședință ce poate fi consultată aici.
- În data de 15 ianuarie 2024 completurile de judecată: 45 Fond CC, 47 Fond CC, 9 AO, 9Apel CC, 15Apel Urgente, 15Apel, 15 Apel CC, 16 Recurs din cadrul Secției a VI -a Civilă urmează să aprecieze asupra modului de soluționare a cauzelor aflate pe rol, conform listei de ședință ce poate fi consultată aici.
- În data de 15 ianuarie 2024 completurile de judecată: C11-Camera de Consiliu si C16-Camera de Consiliu din cadrul Secției a VII -a Civilă urmează să aprecieze asupra modului de soluționare a cauzelor aflate pe rol, conform listei de ședință ce poate fi consultată aici.
- În data de 15 ianuarie 2024 completurile de judecată: C4, C20 și C31 din cadrul Secției a VIII -a Conflicte de muncă și Asigurări Sociale urmează să aprecieze asupra modului de soluționare a cauzelor aflate pe rol, conform listei de ședință ce poate fi consultată aici.
- În data de 12 ianuarie 2024 completurile de judecată: C19F (fost C7F SIIP), CP19, CF19, CDL19, CSC19, CF43, CP43, CDL43, CSC43, CF50, CDL50, CCCP40, CCF40, Complet Cont. DL40 din cadrul Secției I Penală urmează să aprecieze asupra modului de soluționare a cauzelor aflate pe rol, conform listei de ședință ce poate fi consultată aici.
- În data de 12 ianuarie 2024 completurile de judecată: C5 FAP, C5 Fond-CA, C5-CA Urgență și CC-CA5, C5 Apel-CV din cadrul Secției a II -a Contențios Administativ și Fiscal urmează să aprecieze asupra modului de soluționare a cauzelor aflate pe rol, conform listei de ședință ce poate fi consultată aici.
- În data de 12 ianuarie 2024 completul de judecată Apel 4 din cadrul Secției a III -a Civilă urmează să aprecieze asupra modului de soluționare a cauzelor aflate pe rol, conform listei de ședință ce poate fi consultată aici.
- În data de 12 ianuarie 2024 completurile de judecată: F2 și Apel Recurs 3 din cadrul Secției a IV -a Civilă urmează să aprecieze asupra modului de soluționare a cauzelor aflate pe rol, conform listei de ședință ce poate fi consultată aici.
- În data de 12 ianuarie 2024 completurile de judecată: F1-U/CC-F1, CC-F13, Fond Funciar F14 din cadrul Secției a V -a Civilă urmează să aprecieze asupra modului de soluționare a cauzelor aflate pe rol, conform listei de ședință ce poate fi consultată aici.
- În data de 12 ianuarie 2024 completurile de judecată: 4 Fond, 4 Fond CC, 42 Fond, 43 Fond şi 43 Fond CC din cadrul Secției a VI -a Civilă urmează să aprecieze asupra modului de soluționare a cauzelor aflate pe rol, conform listei de ședință ce poate fi consultată aici.
- În data de 12 ianuarie 2024 completurile de judecată: C33, C35 și C18p din cadrul Secției a VIII -a Conflicte de muncă și Asigurări Sociale urmează să aprecieze asupra modului de soluționare a cauzelor aflate pe rol, conform listei de ședință ce poate fi consultată aici.
- În data de 10.01.2024, completurile de judecată C26 Fond și completul C26 Fond CC, din cadrul Secției a VI-a Civilă, urmează să aprecieze asupra modului de soluționare a cauzelor aflate pe rol, conform listei de ședință ce poate fi consultată aici.
- În data de 10.01.2024, completurile de judecată C13 (judecător titular Stătescu Oana) și C25 (judecător titular Cîrstea Izabela), din cadrul Secției a VIII-a Conflicte de muncă și asigurări sociale, urmează să aprecieze asupra modului de soluționare a cauzelor aflate pe rol, conform listei de ședință ce poate fi consultată aici.
- În data de 11 ianuarie 2024 completurile de judecată: C39FAP, C39 Fond -CA, CC-FAP39, C39 APEL-CV și C8 Recurs, C26 FAP, C26 Fond-CA, C24 Fond -CA, C24-CA Urgență și CC-CA24 din cadrul Secției a II -a Contențios Administativ și Fiscal urmează să aprecieze asupra modului de soluționare a cauzelor aflate pe rol, conform listei de ședință ce poate fi consultată aici.
- În data de 11 ianuarie 2024 completurile de judecată: C15 și C27 din cadrul Secției a VIII -a Conflicte de muncă și Asigurări Sociale urmează să aprecieze asupra modului de soluționare a cauzelor aflate pe rol, conform listei de ședință ce poate fi consultată aici.