ANUNȚ
ANUNŢ
- 18.09.2024 -
În aplicarea dispozițiilor Legii nr. 208/2015 privind alegerea Senatului şi a Camerei Deputaţilor, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Autorităţii Electorale Permanente, cu modificările și completările ulterioare, precum şi a dispoziţiilor Hotărârii de Guvern nr. 1034/2024 pentru aprobarea calendarului acţiunilor din cuprinsul perioadei electorale a alegerilor pentru Senat şi Camera Deputaţilor din anul 2024,
asigurarea serviciului de permanenţă pentru înregistrarea candidaturilor şi a cererilor (contestaţiilor) în materie electorală, la Tribunalul București se realizează începând cu data de 18.09.2024 şi până la data de 01.12.2024 (data alegerilor), la camera 115 A, etajul 1 din sediul Tribunalului Bucureşti, situat în Bd. Unirii nr. 37, Sector 3, Bucureşti.
Toate cererile în materie electorală se vor înainta exclusiv la numărul de fax: 021/408.37.71, adresa de mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau se vor depune personal / prin reprezentant la camera 115 A, etajul 1 din sediul Tribunalului Bucureşti, situat în Bd. Unirii nr. 37, Sector 3, Bucureşti.
CONDUCEREA ADMINISTRATIV JUDICIARĂ A TRIBUNALULUI BUCUREŞTI